İtalya Konsolosluğu Ankara

İtalya Konsolosluğu Ankara temsilciliği vize işlemlerinden diğer resmi konsolosluk işlemlerinin yürütülmesine kadar hizmet vermektedir. Atatürk Bulvarı, 118 Ankara adresi aracılığı ile ana binaya ulaşabilirsiniz. İtalya Konsolosluğu ana binasına gelmeden önce sizin erişim sağlayacağınız işlem biriminin dijital olarak mı bizzat yapılan başvurular ile mi mümkün olduğunu ibraz etmelisiniz. Bu noktada telefon ile iletişim kurarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz. Vize başvuru işlemleri ile tek başınıza uğraşmak istemiyorsanız firmamız ile iletişime geçerek bu konuda uzmanlarımıza süreci emanet ede3bilirsiniz. Her adımda tarafınıza bilgilendirme sunulacaktır.

İtalya Konsolosluğu İstanbul

İtalya Konsolosluğu İstanbul adres bilgisi Tom Tom Kaptan Sokak, numara 5 34433 Beyoğlu semti üzerinden tanımlanmaktadır. Bizzat başvuru yapmadan önce vize türüne göre değişim gösteren başvuru formunu temin ederek doldurmalısınız. Bu formların yanı sıra vize için gerekli olan diğer belgelerden de anında haberdar edileceksiniz. Konsolosluk kapsamında C ve D türü vizeler üzerinden başvurularınızı yapabilirsiniz. C türü vizede kişilerin kalacakları süre 90 günden daha azdır. D türü vizede ise 90 günden fazla kalmanın yanı sıra ayrıca oturum izni için de başvurma imkanınız olacaktır.

İtalya Konsolosluğu İletişim

İtalya Konsolosluğu iletişim aşamasını 0312 457 4200 ve 0212 243 1024 numaraları aracılığı ile tamamlama hakkınız vardır. Bu telefon numaraları sizin bağlanmak istediğinizi birime anında yönlendirilmenizi mümkün kılacaktır. Sadece telefon numarası üzerinden değil aynı zamanda [email protected] mail adresi aracılığı ile de bilgi alma imkanınız olacaktır. Mail adresine gönderilen iletilerin detaylı şekilde incelemesinin yapılmasının sonrasında İtalya Konsolosluğu yetkili birimleri yanıtı da anında sunacaktır.

İtalya Konsolosluğu Randevu

İtalya Konsolosluğu randevu alma adımları için dijital biri ara yüz geliştirilmiştir. Bu dijital ara yüz kapsamında kişisel bilgilerinizi sunarak randevu alma adımını şekillendirebilirsiniz. Randevu aldıktan sonra gün ve saatte değişimler yapma hakkınız vardır. Randevunuzu hangi işlem aldığınız da detaylı şekilde bildirilmelidir. Bu unsura bağlı olarak hangi belgelerin randevuda yanınızda bulundurulması gerektiği de anında iletilecektir. Randevu alma aşamasını sadece dijital ara yüz üzerinden değil aynı zamanda iletişim numaraları aracılığı ile de tamamlama hakkınız bulunuyor.